reklama

Prečo ma zavreli?

Veľa ľudí sa ma na to pýtalo na Instagrame a veľa ľudí to zaujíma aj tu. Preto nechcem predbiehať a príbeh bude napísaný až v knihe, ale niečo málo Vám prezradím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Prečo ma zavreli?
Túto otázku mi pokladáte mnohí. Zarábal som tak, ako sa zarábať nemá... takže to bolo nelegálne. Žil som štyri roky možno pekný život, kedy som nemusel chodiť do práce a peňazí som mal dosť. Niekedy som vedel zarobiť za jednu noc toľko čo niekto v práci zarobí za 3 mesiace, no nestálo to za to. Veľa ľudí sa ma pýta, či to za to stálo, no určite naozaj nie. Sloboda je sloboda a tú ak Vám zoberú, prídete o všetko. Na slobodu sa viaže všetko, či je to rodina, láska, blízky. Tým pádom prichádzate o tie najcennejšie veci v živote. 21 rokov som mal prvý krát vo väzení, mal som priateľku, veľa kamarátov a samozrejme rodinu. Kto pri mne skutočne ostal? Rodina a možno 4 kamaráti z 20. Nikto sa o Mňa zrazu nezaujímal... či sa mám dobre, či nepotrebujem niečo vybaviť alebo peniaze. Ani 5 minút si nenašli za 15 mesiacov na pár viet do listu. Je to smutné, ale bohužiaľ vo väzení nezmeníte nič čo sa deje vonku a do ničoho nemôžte zasiahnuť. Ste bezbranný a žijete stále v minulosti. Ako to myslím? No čas vonku ide, všetko sa posúva ďalej, všetko sa mení. A Vy? Vy žijete stále v tom istom pretože máte pocit, že niekto dal pauza pri pozeraní filmu, no bohužiaľ keď vyjdete na slobodu film nepokračuje ďalej ako si ho vy pamätáte, pretože všetko už je dávno pretočené vpred.

Peter Ďábor

Peter Ďábor

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem s Vami zdieľať príbehy a zážitky z väzenia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu