reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Ďábor

Peter Ďábor

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem s Vami zdieľať príbehy a zážitky z väzenia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Láska a väzenie

Peter Ďábor

Láska a väzenie

Väzenie často lásku rozbíja, ale občas nie. Ja vám viem o tom dlhšie rozprávať alebo písať. No napísal som iba kratší článok. Takto som to mal ja.

  • 19. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 811x
  • 2
Denný režim vo väzbe

Peter Ďábor

Denný režim vo väzbe

Denný režim vo väzbe? Vo väzbe je nastavený režim, ste zavretý v malej cele a mäte presne daný rozvrh dňa.

  • 8. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 793x
  • 19
Prečo ma zavreli?

Peter Ďábor

Prečo ma zavreli?

Veľa ľudí sa ma na to pýtalo na Instagrame a veľa ľudí to zaujíma aj tu. Preto nechcem predbiehať a príbeh bude napísaný až v knihe, ale niečo málo Vám prezradím.

  • 5. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 663x
  • 34
Väzenie? Väzba?

Peter Ďábor

Väzenie? Väzba?

Zavrieť môžu, no pustiť musia! ONLY GOD CAN JUDGE Me (Iba boh ma môže súdiť). Aj toto sú obľúbené mukelské citáty.

  • 4. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 462x
  • 4
Ako som sa lúčil pred nástupom na výkon trestu

Peter Ďábor

Ako som sa lúčil pred nástupom na výkon trestu

Sloboda je len jedna a preto by sme si ju mali vážiť. Mnoho z Nás si ju však začne vážiť vtedy, keď ju už nemá.

  • 3. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 602x
  • 35
reklama
SkryťZatvoriť reklamu